مدیران فرهنگی باشگاه‌های مختلف ساعاتی پیش در کمیته ملی المپیک دور هم جمع شدند و دغدغه‌های خودشان را در حوزه هواداری و بهبود فرهنگ آن مطرح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.
تصویب ورود زنان به ورزشگاه‌ها در شورای امنیت ملی
این درست که عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم‌ها را می‌گیرند و دربی همین امروز باز هم بدون حضور زنان برگزار می‌شود ولی آیا حضور زنان در استادیوم در انیمیشن‌ها هم ممنوع است؟ یا این صرفا از یک نگاه جنسیت‌زده می‌آید که ناخودآگاه دست به چنین حذف‌هایی می‌زند؟
ورود زنان تماشاگر به ورزشگاه آزادی آزاد شد
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان قصد ورود به یک رشته دیگر را دارد.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.
اداره کل موزه‌های کشور در بخشنامه‌ای به ادارات کل میراث فرهنگی استان‌ها اعلام کرد: حضور افراد بدون رعایت حجاب اسلامی در موزه‌ها ممنوع است
با تاکید برخی ائمه جمعه و مسئولان انتظامی، نظارت بر رعایت حجاب در تعطیلات نوروزی شدت گرفته است.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
طالبان پیشتر تردد زنان افغان را بدون همراهی یک فرد مذکر خانواده، ممنوع و آن‌ها را مجبور به استفاده از پوشش برقع در خارج از منزل کرده بود. همچنین طالبان از زمان بازگشت‌شان به افغانستان در ماه اوت ۲۰۲۱، دبیرستان‌های دخترانه را در این کشور تعطیل کرده‌اند.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
اعلام ورود آزادانه زنان به ورزشگاه‌ ازسوی رییس حراست ورزش
در حالی که بحث ورود زنان تماشاگر به استادیوم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان داغ شده است و مسوولان مدام آماده نبودن زیرساخت‌ها را بهانه می‌کنند، در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه امکانات مهیا شده و خانم ها همراه همسر و فرزندان روی سکوها مشغول تماشا شده اند
سهیل مهدی می‌گوید باید امکانات حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم شود و درحال حاضر ورزشگاه آزادی نیز در حداقل امکانات است.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
فیفا نمی‌تواند ورود زنان به ورزشگاه را به‌ما اجبار کند
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
وزیر صمت در مورد توقف ناگهانی عرضه دو خودرو در بورس کالا توضیح داد: از یک ماه و نیم پیش گفتگو‌هایی با بورس کالا برای توقف عرضه خودرو در بورس کالا صورت گرفته بود، اما متأسفانه روال را جلو بردند و نامه یک روز پیش از عرضه به بورس کالا در مورد توقف عرضه خودرو نیز درواقع یک اتمام‌حجت بود.
لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید
مراسم بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین(جامپ) با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استانها،مدیر امور روابط عمومی، مدیران شعب مناطق و مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه این بانک برگزار شد.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ